Khamis, 5 Februari 2009

At last....

Salam...

Pembuka bicara i guess... untuk satu permulaan.. Im not quite good wit all dis.. got to spent a little bit of time wit it. Actually.. aku sendiri tak tau apa yang nak aku coretkan dalam blog ni. Tak lah rajin sangat nak membelek-belek tentang semua nie.. Bukan sebab takder masa, tapi aku nie ikut mood gak.. kekadang rajin terlebih, kekadang malas yang amat sangat... Biasalah.. faktor sekeliling banyak mempengaruhi.. But then, semua nie sebab adik aku yang insist sangat suruh aku try buat blog aku sendiri. Duk asyik promote blog dia jer.. bila lama2 aku duk belek blog adik aku tu, cam best gak.. why not aku buat jer.. rajin aku buat.. tak rajin aku tinggal.. bukan nak susah sangat ye tak..? so aku try jer lah.. so i could say.. dis blog is specially dedicated to my bro.. hehehe.. so.. apa-apa jua yang terbaik, semuanya dari Allah dan buruk tu dari kelemahan aku sendiri...

so friends.. Welcome to my WoRLd...!!!!

" adik! akak dah buat dah blog akak.." hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan