Jumaat, 27 Februari 2009

Jalan2 time cuti...

Backdated nie... Last saturday.. dikla ada exam PTD kat Polimas.. banyak kali gak dia dah pi exam nie tapi x lepas2.. hehehe.. tapi yang pastinya, exam nie mmg susah giler.. nak kena study pun semua pasak KENEGARAAN.. Perghhh..! kalu aku, sure sangkut lama dah.. hahahaha.. Nasib baik keja aku nie alhamdulillah.. dah ok sangat2 dah.. Cuma exam PTK jer tak lepas2 lagi.. huhuhu.. amik banyak kali dah.. otak beku dah kot.. study pun x masuk2.. hehehe.. tapi takper.. best apa gi exam.. kat KL lak tue.. pastu leh claim lagi.. hehehe.. dan tentunya aku akan jalan2 pusing2 KL dulu sebelum aku balik.. lepak mana lagi.. umah Liena ler.. hehehe.. Baru-baru nia aku dah tgk jadual exam PTK dis year.. Next month pun ada, tapi aku x sempat isi borang. So lepas bulan 3 nie, ada bulan 6 pulak.. for sure aku leh pi nyer bulan 6 nie.. tapi.. time tu Liena dah meletup ke belum ekk...? hmm.. nak kena confirm dgn dia lak... takperlah.. nnti aku try adjust balik cmna..

Oh.. balik pada cite exam PTD dikla td.. aku dgn ati pi teman dikla antaq dia kat POLIMAS. Saja nak jalan2 jauh sikit ngan keta tue.. Selama ni duk pi keja sat ja.. xdan nak layan.. hehehe.. Awal pagi gak kuar dari umah. Dalam kul 8 lebih.. tempat exam dekat ja.. x sampai setengah jam.. sampai sebelum kul 9. Dikla punya exam dalam kul 9.15am so sempat lah melawat2 jap kawasan POLIMAS tu.. Besarlah jugak.. Dulu dikme pun penah study kat sini lepas dia kantoi kat UTM tue.. Yerlah, lepas dia accident... 6 bulan terlantar kat umah.. patah kaki siap masuk besi lagi.. but he still a hero.. kan adik kan?

so by the time being, sementara tunggu dikla exam.. aku lepak2 jer ngan ati.. pusing2 bandar jitra tp takder apa sgt kat sini.. boring jer.. Kul 12.15pm, dikla rehat sat exam.. ptg kul 2.15pm ada sambung lagi so we all gi Jitra Mall.. Lunch kat situ.. best gak tempat makan tue.. sebelah dia ada tempat main bowling..



Sebelah dia tempat main boling.. best kan...?

Dalam suasana pun best...
Sambil makan leh usya org main boling.. hehehe..


Ati cam biasalah.. Mesti sempat posing punyalah.

Lepas makan.. kalut gak sbb rushing anta dikla gi balik kat tempat exam tue. Ptg ada 2 lagi paper.. habis kul 4.15 plak.. aku dah taktau nak ronda mana.. so lastly, lepak jer kat tempat parking sebelah dewan exam tue.. Nasib baik bawak tikar.. sapa lagi yag nak enjoy kalu bukan ati... siap picnic lagi kat bawah pokok tue.. hehehe...

Bestnyer ati picnic.....

Kalu bab2 main nie.. serahlah kat cik NUR IZZATI kite nie... hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan